Subject: Teade - Leppneeme küla, Võrkoja tee 6//Tiigi kinnistu detailplaneeringu avalik väljapanek
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 06:35:19 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Teatame teile, et Viimsi Vallavalitsus korraldab 25.02–10.03.2025 Viimsi
Raamatukogus ja valla kodulehel Leppneeme küla, Võrkoja tee 6//Tiigi
kinnistu detailplaneeringu avaliku väljapaneku.

Vt täiendav teade ja vallavalitsuse korraldus lisatud manusena.

Detailplaneeringu avaliku väljapaneku materjalid on kättesaadavad ka
Viimsi valla kodulehelt:

https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/vastu-v
oetud-ja-avalikul-valjapanekul

Arvamused detailplaneeringu kohta on võimalik esitada avaliku väljapaneku
ajal Viimsi Vallavalitsuse e-posti aadressil  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] või postiaadressil Nelgi tee 1, Viimsi alevik, Viimsi vald,
74001 Harju maakond.

Viimsi Raamatukogu (Randvere tee 9, Haabneeme alevik, Viimsi vald; tel
5688 2673) on avatud E–R kell 10–20, L–P 10-16. Iga kuu viimasel reedel on
raamatukogu suletud.

Lugupidamisega

Viimsi vallavalitsus
+372 602 8800

 <http://www.viimsi.ee> www.viimsi.ee